Inloggen
Inloggen Uw email Uw wachtwoord Login Wachtwoord vergeten?
De service van IPSTORE Beschikbaarheid Ons voorraadsysteem werkt de voorraad 24 uur per dag, zeven dagen in de week real-time bij. Bij elk product staat of het product op dit moment leverbaar is. Bestelprocedure Online bestellen bij ipstore.nl gaat snel en eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen waarbij u bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bestelling. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.
Orderbevestiging Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via de e-mail een order-
bevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Order annuleren of wijzigen Wilt u een reeds eerder geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Stuurt u dan een e-mail naar sales@ipstore.nl of neem telefonisch contact met ons op via 085-0080 700. Vragen over de orderstatus U kunt uw orderstatus volgen op de orderstatuspagina. U vindt hier uitgebreide statusinformatie over uw orders
Klantenservice: klantenservice@ipstore.nl +31 (0)85-0080 700 Verkoop: sales@ipstore.nl
Klantenservice
Zorg productenITshop assortiment
uitgebreid zoeken zoek

U8TM4E

HP 5 j HW-support volg werkdag LaserJet M402

HP

Favorieten E-mail Afdrukken
HP - HP 5 j HW-support volg werkdag LaserJet M402
Productinformatie
Categorie
Voorraad Ja
Levertijd 2 dagen
Productnummer U8TM4E
Beschrijving
HP 5 j HW-support volg werkdag LaserJet M402. Aantal jaar: 5 jaar, Service-uren (hours x days): 9x5, Soort: Ter plaatse, Next Business Day (NBD)

HP Hardware Support Onsite Service biedt remote ondersteuning en ondersteuning op locatie voor de gedekte hardware om de uptime van uw producten te verhogen. U kunt kiezen uit meerdere ondersteuningsopties op verschillende niveaus met verschillende responstijden voor ondersteuning op locatie, call-to-repair tijden en dekkingsuren, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Bij de serviceniveaus met call-to-repair helpen supportspecialisten de IT-manager om snel de oorzaak van een systeemprobleem op te sporen en te zorgen dat de hardware binnen de aangegeven tijd weer operationeel is.