Inloggen
Inloggen Uw email Uw wachtwoord Login Wachtwoord vergeten?
De service van IPSTORE Beschikbaarheid Ons voorraadsysteem werkt de voorraad 24 uur per dag, zeven dagen in de week real-time bij. Bij elk product staat of het product op dit moment leverbaar is. Bestelprocedure Online bestellen bij ipstore.nl gaat snel en eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen waarbij u bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bestelling. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.
Orderbevestiging Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via de e-mail een order-
bevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Order annuleren of wijzigen Wilt u een reeds eerder geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Stuurt u dan een e-mail naar sales@ipstore.nl of neem telefonisch contact met ons op via 085-0080 700. Vragen over de orderstatus U kunt uw orderstatus volgen op de orderstatuspagina. U vindt hier uitgebreide statusinformatie over uw orders
Klantenservice: klantenservice@ipstore.nl +31 (0)85-0080 700 Verkoop: sales@ipstore.nl
Klantenservice
Zorg productenITshop assortiment
uitgebreid zoeken zoek

GLD-DSX-5000MI

Fluke DSX Gold Support + Fiber MM, cam 1 jaar

Fluke

Favorieten E-mail Afdrukken
Fluke - Fluke DSX Gold Support + Fiber MM, cam 1 jaar
Productinformatie
Categorie
Voorraad Ja
Levertijd 2 dagen
Productnummer GLD-DSX-5000MI
Beschrijving
Fluke DSX Gold Support + Fiber MM, cam 1 jaar. Aantal jaar: 1 jaar, Service-uren (hours x days): 24x7, Responstijd: 2 uur

1 year of Gold Support coverage for DSX-5000Mi which includes Versiv Mainframe, Smart Remote, OLTS Multimode and Fiber Inspection

Gold Support for your DSX-5000 CableAnalyzer™ allows you to make the most of your DSX-5000 CableAnalyzer purchase while ensuring a higher return on your investment. You will minimize your downtime, receive faster trouble resolution and have total access to all support resources.

Access to live 24 x 7 technical support
- Extend the expertise of your staff. Gold Support includes priority access to our world-class Technical Assistance Center (TAC). Our centers in Seattle, WA and Eindhoven, NL employ a full staff of highly trained technical experts that are on call, including weekends and through the night, to answer complex troubleshooting questions, including GOLD only services such as: Test set-up and instrument configuration, Fiber testing and reference setting, Test results interpretation, including trace results analysis. Let us help you get the most out of your DSX-5000 CableAnalyzer and Fiber bundles and understand the results you are seeing.