Inloggen
Inloggen Uw email Uw wachtwoord Login Wachtwoord vergeten?
De service van IPSTORE Beschikbaarheid Ons voorraadsysteem werkt de voorraad 24 uur per dag, zeven dagen in de week real-time bij. Bij elk product staat of het product op dit moment leverbaar is. Bestelprocedure Online bestellen bij ipstore.nl gaat snel en eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen waarbij u bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bestelling. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.
Orderbevestiging Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via de e-mail een order-
bevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Order annuleren of wijzigen Wilt u een reeds eerder geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Stuurt u dan een e-mail naar sales@ipstore.nl of neem telefonisch contact met ons op via 085-0080 700. Vragen over de orderstatus U kunt uw orderstatus volgen op de orderstatuspagina. U vindt hier uitgebreide statusinformatie over uw orders
Klantenservice: klantenservice@ipstore.nl +31 (0)85-0080 700 Verkoop: sales@ipstore.nl
Klantenservice
Zorg productenITshop assortiment
uitgebreid zoeken zoek

AT-X530L-52GTXNCA3

Allied Telesis Net.Cover Advanced onderhouds- & supportkosten 3 jaar

Allied Telesis

Favorieten E-mail Afdrukken
Allied Telesis - Allied Telesis Net.Cover Advanced onderhouds- & supportkosten 3 jaar
Productinformatie
Categorie Overige
Voorraad Nee
Levertijd Onbekend
Productnummer AT-X530L-52GTXNCA3
Omschrijving
Allied Telesis Net.Cover Advanced. Aantal jaar: 3 jaar, Service-uren (hours x days): 24x7

Net.Cover provides dedicated and comprehensive support for your network. You get the highest levels of technical support, superior risk mitigation measures and proactive services to ensure high-availability, business continuity, and peace of mind. You can purchase Net.Cover support contracts at any time. Conditions may apply for warranty-expired products or products with a lapsed Net.Cover contract.

Multi-level technical phone support, priority queuing, and advanced product replacement are available in this comprehensive support program. These services are designed to support maximum uptime and ease troubleshooting of vital network hardware and software issues. This broad selection of support options extends from the access edge to the most mission-critical core components and supports applications ranging from standard enterprise connectivity to IP voice, video, security and data delivery.