Inloggen
Inloggen Uw email Uw wachtwoord Login Wachtwoord vergeten?
De service van IPSTORE Beschikbaarheid Ons voorraadsysteem werkt de voorraad 24 uur per dag, zeven dagen in de week real-time bij. Bij elk product staat of het product op dit moment leverbaar is. Bestelprocedure Online bestellen bij ipstore.nl gaat snel en eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen waarbij u bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bestelling. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.
Orderbevestiging Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via de e-mail een order-
bevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Order annuleren of wijzigen Wilt u een reeds eerder geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Stuurt u dan een e-mail naar sales@ipstore.nl of neem telefonisch contact met ons op via 085-0080 700. Vragen over de orderstatus U kunt uw orderstatus volgen op de orderstatuspagina. U vindt hier uitgebreide statusinformatie over uw orders
Klantenservice: klantenservice@ipstore.nl +31 (0)85-0080 700 Verkoop: sales@ipstore.nl
Klantenservice
Zorg productenITshop assortiment
uitgebreid zoeken zoek

AT-GS980EM/10H-NCP3

Allied Telesis AT-GS980EM/10H-NCP3 onderhouds- & supportkosten 3 jaar

Allied Telesis

Favorieten E-mail Afdrukken
Allied Telesis - Allied Telesis AT-GS980EM/10H-NCP3 onderhouds- & supportkosten 3 jaar
Productinformatie
Categorie Overige
Voorraad Nee
Levertijd Onbekend
Productnummer AT-GS980EM/10H-NCP3
Omschrijving
Allied Telesis AT-GS980EM/10H-NCP3. Aantal jaar: 3 jaar

Net.Cover® provides dedicated and comprehensive support for your network—offering the highest levels of technical support, superior risk mitigation measures and proactive services to ensure high-availability, business continuity, and peace of mind.

Net.Cover service plans extend from the access edge to the most mission-critical core components. You’ll receive support in areas ranging from standard enterprise connectivity to IP voice, video, security and data delivery.

Our multi-level technical phone support, priority queuing, and advanced product replacement are also available in this comprehensive support program.

*Net.Cover Premium, Advanced and Elite support programs are available on current Allied Telesis products. For customers looking for continued protection on End of Sale products, Net.Cover TAC offers access to software updates and upgrades, along with access to our Technical Assistance Center (TAC).

To check if Net.Cover TAC is available for your product and to obtain a quotation, please contact your local Allied Telesis representative.