Inloggen
Inloggen Uw email Uw wachtwoord Login Wachtwoord vergeten?
De service van IPSTORE Beschikbaarheid Ons voorraadsysteem werkt de voorraad 24 uur per dag, zeven dagen in de week real-time bij. Bij elk product staat of het product op dit moment leverbaar is. Bestelprocedure Online bestellen bij ipstore.nl gaat snel en eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen waarbij u bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bestelling. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.
Orderbevestiging Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via de e-mail een order-
bevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Order annuleren of wijzigen Wilt u een reeds eerder geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Stuurt u dan een e-mail naar sales@ipstore.nl of neem telefonisch contact met ons op via 085-0080 700. Vragen over de orderstatus U kunt uw orderstatus volgen op de orderstatuspagina. U vindt hier uitgebreide statusinformatie over uw orders
Klantenservice: klantenservice@ipstore.nl +31 (0)85-0080 700 Verkoop: sales@ipstore.nl
Klantenservice
Zorg productenITshop assortiment
uitgebreid zoeken zoek

WOPS3YR100

APC WOPS3YR100 onderhouds- & supportkosten 3 jaar

APC

Favorieten E-mail Afdrukken
APC - APC WOPS3YR100 onderhouds- & supportkosten 3 jaar
Productinformatie
Categorie Overige
Voorraad Nee
Levertijd Onbekend
Productnummer WOPS3YR100
Omschrijving
APC WOPS3YR100. Aantal jaar: 3 jaar, Service-uren (hours x days): 24x7

Provides 24x7 telephone technical support and software updates available during the term of the contract for all license keys covered by a software support contract.

Service warranty certificate
Customers receive assistance from the Service Entitlements team to ensure their product is properly recorded. An e-mail Service Entitlement Certificate provides a detailed record of the service registration, along with the service expiration date.

7x24 telephone technical support
Our experienced technical support engineers are available to answer your questions, giving you peace of mind knowing the help you require is available at any given time.

Software upgrades
Software support contracts entitle customers to all software upgrades and updates, ensuring access to new features and product enhancements.

Availability
Inventory management
Shows device data within the physical layout for instant access to device details and asset attributes, and overview of data center operations.

Alarms within physical layout
Provides real-time device failures within floor layout and rack front view for live status of data center operations.

Enterprise platform
High availability with failover redundancy through a clustered setup and load balancing, ensuring a mission critical system with no single point of failure.

Live dashboard
Gain transparency to data center key performance indicators through easily configured web dashboards, displaying customizable management-level information.

PUE/DCiE calculator
Provides Power Usage Effectiveness (PUE) or Data Center infrastructure Efficiency (DCiE) value for information on daily utilization of energy.

Mobile data center operations
Integrates with StruxureWare Data Center Operation: Mobile for access to the StruxureWare Data Center Operation application on the go via the Motorola MC75 handheld PDA.

Guided network management
An overview of the data center network paths and their interconnections, provided through guided input for reduction of human error.

Blade server support
Mirror the exact data center setup, by modeling blades within their blade enclosures.

Inventory report
Includes structured information on all rack-mount devices, organized by device type, age, manufacturer and properties for quick overview of all current devices within a data center.